A CIB Bank az ígérte, hogy ügyfélszolgálati és elektronikus rendszerei az év végi időszakban és újévkor is folyamatosan működnek, munkaszüneti napokon megszokott módon. A két, egyesülő pénzintézet fiókjai a technikai átállás érdekében 2007. december 29-étől január 2-áig zárva maradtak. A CIB Internet Bank január 2-án 11 óra 30 perctől 22 óráig a Business Terminál rendszerek 15 órától 18 óráig nem voltak elérhetőek hivatalosan.
Ezzel szemben a 110 ezer IEB-s ügyfél adatainak átvezetése a CIB rendszereibe megtörtént ugyan, de a CIB Internet Bank még pénteken sem működött az FN értesülése szerint. Új és régi ügyfelek számára egyaránt lehetetlenné vált bármiféle pénzügyi művelet végrehajtása.
A CIB Bank kérdésünkre közölte: a fúzió nyomán számítottak az internetes érdeklődés növekedésére és a rendszer kapacitását a szokásos háromszorosára emelték, de ez is kevésnek bizonyult. Ezért a pénzintézet szakemberei úgy döntöttek, hogy csak annyi felhasználót engedtek be a CIB Internet Bankba, amennyit megfelelő válaszidővel a rendszer ki tud szolgálni.
A bank állítja: bejelentkezés után minden banki művelet elvégezhető a honlapon. A CIB úgy véli, hogy hírlevelekben és SMS-ekben megfelelően tájékoztatta ügyfeleit.
A CIB Bank ZRt. 2007 –ben is elnyerte az „Év direktbanki szolgáltatója” címet, 700 ezer ügyfele közül mintegy 145 ezer él az internet adta ügyintézés előnyeivel.