Gazdaság

Kicsiknek is

Tágabb régiónk piacát jelölte meg egyik fő terjeszkedési célpontjának a Cisco Systems.

A közelmúltban elfogadott stratégia szerint az orosz, a török a cseh és a lengyel piacra koncentrálják a legtöbb erőforrást, de kiemelten kezelik Magyarországot is. „A további növekedés motorját a kis- és középvállalati szegmensben látja a cég, kifejezetten e körre szabott termékekkel és szolgáltatásokkal lépve piacra” – mondta Milo Schacher, a Cisco feltörekvő piacokért felelős igazgatója. A legfontosabb alkalmazás a hang- és adatkommunikációt egységes hálózatban kezelő IP telefónia vállalati megoldása, ami modern hálózatokat igényel, s ilyennel ritkán rendelkeznek a kisebb cégek. A kkv-k szegmense azonban kemény dió: a Coleman Parkes elemző cég kutatása szerint a magyar piacon az IT beruházások legfőbb akadálya a költségtényező. A megkérdezett cégek kétharmada ezzel indokolta a rendszerfejlesztés elodázását. A költségeket a legnagyobb szállítók igyekeznek saját finanszírozási konstrukciók kínálatával áthidalni.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik