Gazdaság

Pannon: új név, új logó

Nagy jelentőségű, a társaság tevékenységének szinte minden területét érintő megújulás előtt áll a Pannon GSM.

A mintegy hárommillió ügyfelet kiszolgáló mobiltársaság új, korszerű arculatra vált február 14-től, nevét Pannonra egyszerűsíti, s minden eddiginél átláthatóbbá teszi díjszabását, szolgáltatásait és ügyfélkapcsolati rendszerét – áll a társaság közleményében.

Az arculatváltás nemcsak az új logót, és új megjelenést jelenti, hanem például azt is, hogy az ügyfelek márciustól az eddigieknél átláthatóbb, felhasználóbarátabb számlát kapnak, egyszerűsödik és megújul a Pannon szolgáltatás-portfóliója is.

Az 1994. óta szolgáltató Pannon logója és arculata a kezdetektől máig csupán kisebb változtatásokon ment keresztül, az átfogó megújulás ezért is bír nagy jelentőséggel a társaság életében; a márka megújítása magyar és nemzetközi szakemberek – köztük a márkamegújítások nemzetközi szakértője, a londoni Wolff Ollins munkatársai – közel egy éves közös erőfeszítésének eredménye. Az arculatváltás a norvég Telenor új márkajellegzetességeinek kialakításával párhuzamosan zajlik.

A Telenor az új, kék színű logóval, ami leginkább egy térben elforgatott hajó- vagy repülőgép-propellerhez hasonlítható, a fejlődést és a változást szándékozik érzékeltetni – áll a közleményben.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik