A társaság a Colgate Total reklámokkal kapcsolatos GVH döntés tanulmányozását követően határoz a következő lépésekről.
A versenytanács szerint a kft. a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított azzal, hogy televíziós reklámjaiban azt állította, illetve sugallta, hogy a Colgate Total fogkrémek valamennyi más fogkrémnél hatásosabbak. A jogsértésért a vállalkozást 257 millió forint bírság megfizetésére kötelezték.
A bírság mértékének megszabásakor a GVH mérlegelte a vállalat reklámkampányra fordított sugárzási költségeit, illetve hogy a reklám mennyire volt piactorzító hatással a versenytársak kárára – hangoztatta Tóth Tihamér, a GVH Versenytanácsának elnöke a tanács csütörtöki döntését követő sajtótájékoztatón. Hozzátette: a versenytanács a bírság mértékének megállapításkor fegyelembe vette azt is, hogy a cég piacvezető, és a terméke bizalmi jellegű.
