Míg 2004 decemberében 6,1 millió felhasználót regisztráltak, 2005 végére e kör tagjainak száma 20,7 millióra nőtt. Ez azt jelenti, hogy az internet-hozzáféréssel rendelkező amerikaiak körében minden hetedik használja a szolgáltatást.
A Nielsen vizsgálta a csoport különböző jellemzőit is. Azt találták, hogy felülreprezentáltak a 12 és 17 éves kor közötti felhasználók, ők az átlagnál kétszer nagyobb valószínűséggel töltenek le onnan zeneszámokat. Az oldal látogatóinak a VW kedvenc gépkocsi márkája: 2,2-szer olyan valószínű, hogy egy iTunes felhasználó ilyen autóval rendelkezik, mint egy átlagos internetező esetében. A szolgáltatást igénybe vevők emellett még az Audit és a Subarut preferálják. Kedvenc italuk az almabor és a sör.
Azonnali üzenetküldési szolgáltatások közti átjárhatóságról kötött megállapodást az IBM a Yahoo-val, az America Online céggel, és szándéknyilatkozatot írtak alá a Google-lel is. A Floridában rendezett Lotusphere 2006 konferencián az IBM a Sametime nevű szoftverének új verzióját is bemutatta