Gazdaság

Minden cég egy helyen, online és ingyen

November végén megújult a FigyelőNet Cégtár szolgáltatása. Az új adatbázisban, melyet az Opten Kft. állított össze, az összes, mintegy 670 ezer Magyarországon bejegyzett cég megtalálható egy egyszerű kereső segítségével.


Elindult a FigyelőNet új Cégtár szolgáltatása. A Cégtár célja, hogy az internetezők egy egyszerű kereső segítségével megtalálják az összes Magyarországon bejegyzett cég alapadatait.


A szolgáltatáshoz tartozó adatbázist, akárcsak a Törvénytár- szolgáltatás esetében, a FigyelőNet partnere, az Opten Informatikai Kft. készítette. A cég munkatársai az Igazságügyi Minisztérium hetente megjelenő hivatalos lapja, a Cégközlöny alapján hetente frissítik az itt megjelenő adatokat, ami azt jelenti, hogy az adatbázis naprakész információkkal szolgál az összes hazai vállalkozásról.

Cégtár Light, Cégtár Pro és Piactérkép

A szolgáltatás alapvetően két részből áll: az ingyenes Cégtár Light-ban a cégek legfontosabb adatai találhatók, míg az éves díj ellenében használható Cégtár Pro az összes Magyarországon bejegyzett cég Cégközlönyben megjelent adatát tartalmazza az adószámtól, a főtevékenységen és a cégjegyzésre jogosultak adatain át egészen a pénzügyi mutatókig – a teljesség igénye nélkül.

A Cégtár harmadik, kiegészítő eleme a Piactérkép, más néven Markentinglista-szolgáltatás. A szolgáltatás keresőfelületén hat feltétel alapján lehet céges listákat (marketinglistákat) összeállítani, majd online banki tranzakció segítségével megvásárolni. A kiválasztott marketinglista árát a rendszer a cégek száma és az azokhoz igényelt adatok mennyisége alapján állítja össze. Így megtudható például egy adott településen vagy régióban, adott ágazatban, szektorban dolgozó összes vállalkozás címe, elérhetősége, telefonszáma, weboldala, vagy akár e-mail-elérhetősége.

A jövő

Rövid időn belül újabb elemekkel bővül a Cégtár szolgáltatás. Lehetőség lesz többek között az egyes cégek mérlegadatainak, eredménykimutatásának lekérésére, vásárolhatunk cégkivonatot és cégelemzést is. Ez utóbbi a cégeket nem önmagukban, hanem azonos tevékenységet végző vállalkozások közé helyezve vizsgálja majd tudományos összefüggések és algoritmusok segítségével, forrásként alkalmazva a cégek legfrissebb mérlegadatait.


Ajánlott videó

Olvasói sztorik