A lassú első fél év után a 2005-ös harmadik negyedéves mutatók élénkülést tükröznek, és hosszabb távon fellendülés várható.
Több projekten késleltetik a fejlesztést, mivel annak előfeltétele egy-egy jelentősebb előbérleti szerződés aláírása, így az eredetileg tervezett 240 ezer négyzetméteres építés nem valósul meg. 85 ezer négyzetméteres terület van építés alatt, ebből várhatóan 39 500 négyzetmétert fejeznek be még ebben az évben. A valós építési ütemezés a valós keresletnek megfelelően alakul.
Továbbra is jelentős a lízing, vagy saját tulajdonú fejlesztés, mint például a gyáli logisztikai csarnok építése.
Az előző év első három negyedévében 122 ezer négyzetméter volt a bérbeadott terület, ez idén 87 ezer négyzetméterre csökkent, és a megélénkült kereslet ellenére sem valószínű, hogy év végéig megvalósulhatna a 2004-es 158 ezer négyzetméteres bérbeadás. Az ügyletek többsége a meglévő bérletek bővítéséből, illetve az esetleges átköltözésekből eredhet. Alapvetően meghatározza a piacot a logisztikai cégek bérleti aránya, mely továbbra is 55 százalék feletti.
A bérbeadott átlag területnagyság továbbra is alacsony. A 2005-ös év eddigi legnagyobb nyíltpiaci ügylete a General Motors Euro-BusinessParkon belüli bérlete. A fennmaradó bérbeadások jellemzően az átlagmérethez közelebb eső, kisebb területek.
A továbbra is élénk piaci verseny kedvező helyzetet teremtett a bérlők számára a bérleti feltételek és díjak tekintetében. A bérleti díjak továbbra is csökkenő tendenciát mutatnak, de jelentős esés nem várható, a relatív egyensúlyi helyzet továbbra is fennáll.
A befektetési piacon a tavalyi rekord eladások után 2005 újra kiemelkedő eredményeket hozott. Két jelentősebb eladás is szerepel az ügyletek sorában: a Harbor Park eladása a ProLogisnak és az IO Group Innovation Park és a Törökbálinti DEPO-n belüli másodlagos raktárterület vétele.
