Gazdaság

Marketing&Media lett a Médiafigyelőből

Szeptember 21-től Marketing&Media néven, új tartalommal és formátumban jelenik meg a Médiafigyelő.

A FigyelőNetet is kiadó Sanoma Budapest közleménye szerint a megújult, kétheti gyakorisággal megjelenő magazin közel 9 éves pályafutása után átalakul. A Médiafigyelő szeptember közepétől Marketing&Media néven elérhető a médiában, illetve a marketing területén dolgozó szakemberek számára.

Az új magazin a továbbra is a Sanoma Budapest Kiadói Rt. gondozásában jelenik meg, főszerkesztője és egyben lapigazgatója Nyomárkay Kázmér, aki a Sanoma Budapest további hat kiadványának lapigazgatója.

A Marketing&Media pilléreit a legfontosabb tendenciákat bemutató, átfogó cikkek, és a friss hírek, kutatási eredmények, valamint a piaci elemzések és mutatók alkotják. Az új magazinban a szerkesztőségi oldalak másfél-, kétszeres mennyiségben lesznek a korábbi laphoz képest. Bővül a nemzetközi tartalom. Újdonság lesz továbbá januártól a külön is lefűzhető, 12 oldalas Barométer-melléklet, amely piaci szakemberek bevonásával a TNS, az AGB, a TV2 kutatási osztályának anyagaiból válogatott adatokkal szolgál a marketing és média világából.

Az új magazin online is olvasható lesz. A Marketing&Media Online a FigyelőNet média alrovataként, és önállóan a www.marketingmedia.hu címről lesz elérhető a világhálón.
A látogatók naponta friss hírekkel találkozhatnak, amelyek közül a jelentősebbekről részletesebben a magazin hírrovata is beszámol majd.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik