Gazdaság

A médiabranding hasonló, mint bármely más termék brandingje

Interjú Kereszty Gáborral a TV2 vezérigazgatójával, aki a BradFestivalon a Médiabranding panel tagja lesz.

A média egy nagyon speciális termék. Mennyiben más a médiabranding, mint más termékek brandingje?

A brandépítés nagyon hasonló mindkét esetben.

Hol tart ma Magyarországon a médiabranding?


A kezdeti szakaszban.


Az ön cégénél a brandinggel belsős munkatársak foglalkoznak, vagy kiadják a munkát külsős szakértőnek?


Belsősök, eseti külsős megbízottakkal.

Az utóbbi egy-két évben mit tart igazán sikeresen brandelt magyar médiaterméknek?


TV2 (természetesen), Rádió 1, Spektrum TV.


Milyen nemzetközi médiatermék brandingjét tartja példaértékűnek és követendőnek?


Kanal 5 (Svédország).

Ajánlott videó

Olvasói sztorik