Gazdaság

Arany Ászok helyett Borsodi Liga

Az Arany Ászok kétéves együttműködést követően, 2005. július 1-i levelében felmondta a Magyar Labdarúgó Ligával kötött névszponzori szerződését. A Liga ezután a régi partnerét, a Borsodit kereste fel, és már meg is állapodott a társasággal.

2003 júliusában az Arany Ászok forgalmazója, a Dreher Sörgyárak Rt. névszponzori szerződést kötött a Ligával a magyar élvonalbeli labdarúgás támogatására. A megállapodás szerint mindkét félnek részletesen körülírt kötelezettségeknek kellett megfelelnie; ezeknek az Arany Ászok maradéktalanul eleget tett. A FigyelőNet kérdésére a Dreher jelezte, hogy a Liga a vállalásait (logóhasználat, TV-közvetítések, szervezési nehézségek, stb.) számos esetben hiányosan teljesítette, ezért az Arany Ászok 2005. július 1-én felmondta a szerződést.

A felmondás kézhezvételét követően a Liga megkereste az Arany Ászokat és felvetette az együttműködés folytatásának lehetőségét. A kétoldalú egyeztetések során az Arany Ászok módosított feltételekkel új ajánlatot adott a jövőbeli együttműködésre. A tárgyalások végül új szponzori szerződés megkötése nélkül értek véget.

Ezt követően fordult a Liga a Borsodi Sörgyár Rt.-hez, amely másodszorra is elvállalta a főszponzori szerepet. A támogatás összege egyelőre nem ismert, de a Nemzeti Sport információi szerint a két évre szóló megállapodás felülmúlja az első alkalommal fizetett évi 114 millió forintos – plusz 36 millió forint a téli teremtornáért – díjat.

A Figyelőnet felhívta a Ligát, ám ott az ügy részleteiről egyelőre senki nem tudott nyilatkozni.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik