A szerdán este közzétett tájékoztatás szerint a megrendelő a PMM egyik már meglévő, kiemelt vevője. A megrendelés hatására az év második felében a székesfehérvári üzem átlagos kapacitáskihasználtsága meghaladja majd a 60 százalékot. Az új termékek jelentősen javítják a PMM Rt. termékportfóliójának korszerűségét.
A Pannonplast Rt. az év első negyedévében 5,41 milliárd forint nettó árbevételt ért el, 10,6 százalékkal kevesebbet, mint az előző év első három hónapjában és a vesztesége a bázisidőszaki 405 millió forintról 86 millió forintra csökkent. A műszaki műanyagok üzletág két cégének együttes árbevétele 14 százalékkal 1,47 milliárd forintra csökkent, üzleti vesztesége 319 millió forintról 130 millió forintra mérséklődött az első negyedévben.
Gyitmóthy Dénes gazdasági igazgató április közepén úgy nyilatkozott: a veszteséges cégcsoport tavalyi negatív eredményéért nagyban felelős PMM Rt., amelynek reorganizációs folyamata ugyanakkor ha csúszással is, de megvalósulni látszik. A Pannonplast a tavalyi évet 1,83 milliárd forint veszteséggel zárta, amelyből a PMM 1,85 milliárd forinttal vette ki a részét.