Gazdaság

Australian Open – Szponzorkereső

Australian Open – Szponzorkereső 1Főszponzor nélkül maradt a teniszvilág egyik legrangosabb eseménye, az Australian Open, amelyen utoljára összesen 8,1 millió eurónak megfelelő összeget osztottak szét a versenyzők között.#<# Alighogy az idei győztes, André Agassi zsebre tette a neki járó 485 ezer euróról szóló csekket (a döntő másik szereplőjének, a francia Arnaud Clément-nak 242,5 ezer euró ütötte a markát), a Ford bejelentette: kiszáll az üzletből, nem újítja meg szerződését a rendezvény szervezőjével. “Stratégiát váltunk, és a jövőben az autósportnak szentelünk nagyobb figyelmet” – magyarázta a döntést Geoff Polites, a Ford Australia elnöke. A háttérben azonban bennfentesek szerint a torna szervezőinek egyre növekvő igényei állnak. Az autógyártó, amely első ízben 1985-ben, a Marlboro utódjaként mai értéken 1,2 millió eurónak megfelelő összeggel támogatta a versenyt, legutóbb ennek több mint a duplájával járult a kasszához. Ehhez képest megjelenési lehetőségei folyamatosan szűkültek, tavaly óta nem lehetett a verseny névadója, s a hirdetések elhelyezésekor a másodrendű szponzorokkal került azonos elbírálás alá. Az Australian Open szervezői viszont változatlanul magabiztosak. “Számos cég érdeklődik, lesz módunk a válogatásra” – nyilatkozta a szervező Tennis Australia elnöke, emlékeztetve arra is, hogy a rendezvény hivatalos autóit még négy esztendeig a Ford szolgáltatja.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik