1999. FEBRUÁR. Megszületik a fogyasztási cikkeket kínáló weboldal, a letsbuyit.
1999. NOVEMBER. A letsbuyit már öt európai országban van jelen. Az első befektetők között felbukkan a ProSieben német médiacsoport.
2000. JANUÁR. A második tőkebevonás 66 millió dollárra emeli a cég vagyonát. Útjára bocsátanak egy 99 millió dolláros reklámkampányt. A cég piaci értékét 400 millió dollárra becsülik.
2000. ÁPRILIS. A BSkyB 16 millió dollárt fektet be a cégbe és beleegyezik, hogy reklámozza a letsbuyit weboldalát.
2000. MÁJUS. A letsbuyit már 14 országban forgalmaz. A piaci körülmények arra kényszerítik, hogy törölje IPO-szándékát.
2000. JÚLIUS 10. Elhalasztják a második tőzsdei bevezetési kísérletet.
2000. JÚLIUS 21. A letsbuyit tőzsdére kerül. Piaci értéke 343 millió dollár.
Forrás: Business Week, letsbuyit.com