Megkezdte próbaüzemét a Fotex Plaza internetes áruház (www.fotexnet.hu). A zenei részleggel nyitottak: egyelőre mintegy 25 ezer különböző CD, illetve kazetta között válogathatnak az érdeklődők, de az év végére várhatóan 60 ezerre, egy év alatt pedig 100 ezer termékre bővül a választék. Hamarosan filmeket, műszaki cikkeket, ajándékárukat és könyveket is lehet majd vásárolni, sőt árveréseket, végkiárusításokat is szervez majd a Fotex Plaza. A Fotexnet tevékenységi körének tervezett része egy full-service online médiaügynökség üzemeltetése, amely kampányok megtervezésén és lebonyolításán túl kreatív, kereskedelmi, továbbá teljes körű vállalatközi (business-to-business – B2B) megoldásokkal, ezek fejlesztésével is foglalkozni kíván.
Várszegi Gábor, a Fotex első embere egyébként 150-300 millió forintra becsülte az internetes divízió teljes kiépítésének költségét, amit azonban egyes elemzők ennek sokszorosára tesznek. Szakértői körökben így továbbra is az a legfontosabb kérdés, miből finanszírozza ezt a társaság. –