Gazdaság

AUTOMOBIL ‘99 – Álmok birodalma

Nem csak az évszám alapján volt páratlan az október 3-án zárult Automobil ’99 kiállítás. A két évvel ezelőtti rendezvénynél nagyobb, 32 ezer négyzetméteres – ebből 20 ezer négyzetméteren fedett – autóshow szakmai értelemben is “nagy” és jól szervezett volt. A sportautó-rajongók nemcsak a félig meddig már ismerős Audi TT Roadsterrel kerülhettek közvetlen kapcsolatba a Porsche Hungária egy egész pavilont betöltő márkadzsungelében, hanem a vadonatúj Porsche Boxster S-sel is. A VW látványos V12-es sportkocsija már nem nóvum, sokkal inkább az volt a “ráncfelvarráson” átesett Polo. A BMW nem csak az új csodafegyvert, a 3-as sorozatú Touringot tárta a nyilvánosság elé, hanem az autó és a motor keresztezésével készített szuperbiztonságos háromkerekűjét, továbbá az X5 jelű luxusterepjáróját is. A Mercedes gazdag sportautó-palettájával hódított, az Opel pedig vadonatúj Omegájával és Astra Coupéjával. A Ford bemutatta megfiatalított Fiestáját és a kozmetikázott Kát. Kí-váncsian szemlélték a látogatók a Peugeot csúcsmodelljét, a 607-st, a Toyota furmányos Yaris Versóját vagy a KIA-nak a luxus-egyterűek osztályában indított Carnivalját. A Suzuki standján egy 1300-as, a kétkerekű GSX 1300 R volt a legerősebb, amely 175 lóerejével akár háromszáz kilométer/órás tempóval repítheti utasát. –

Ajánlott videó

Olvasói sztorik