Gazdaság

A SZEMÉLYI BANKÁR FELADATAI

A MEGLÉVŐ ÜGYFÉLKAPCSOLATOK ÁPOLÁSA. Az idő átlag 51 százalékát erre szánják. Ebbe beletartozik minden tevékenység, az ügyfél elvárásainak megfelelően: a sorozatos üzleti megbeszélések; a hitelkérelmek bírálata; a napi átutalások, átváltások intézése; a portfoliók kialakítása és tanácsadás; a legkülönbfélébb pénzügyi, jogi problémák megoldása.

ÚJ ÜGYFELEK FELKUTATÁSA. A személyi bankár átlagosan munkaidejének 23 százalékát fordítja erre. A legfontosabb és egyben a legnehezebb feladat. Minden perce folyamatos odafigyelést és koncentrációt, gyorsaságot igényel. Ide tartozik az ügyfél felkutatása, a kapcsolat felvétele, a megfelelő tárgyalási stílus megtalálása és a prezentációk kidolgozása, illetve előadása.

ADMINISZTRÁCIÓ. Az ezzel eltöltött idő átlagosan 26 százalék. Ide tartozik az új ügyfél szerződésének megírása, a számlák megnyitása; a havi, heti vagy esetleg napi jelentések elkészítése; a levelezés; az ügyfél vagyonának vagy az üzletág fontos adatainak napi nyilvántartása. A bankok igyekeznek hatékony adminisztrációs gárdát kialakítani; ennek a körnek a népszerű elnevezése a “back-office”.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik