Gazdaság

JOBB ÉVET VÁR A WHIRLPOOL

A fehérárupiac több éve tartó visszaesését tavaly alaposan megérezte a Whirlpool Magyarország Kft., amely a korábbi évinél kevesebb, 4,5 milliárd forintos forgalmat ért el. A cég értékesítésének legnagyobb részét a mikrohullámú sütők és a mosógépek tették ki. A társaság 1995 óta van jelen hazánkban, és 1997-ig annak ellenére növekedett, hogy az elmúlt három évben 15 százalékkal csökkent a háztartási nagyberendezések jelenleg 25-30 milliárdosra tehető piaca. A Whirlpool hazai leányvállalata 1998-tól azt várja, hogy bevételei ismét 6 milliárdra emelkednek. Tapasztalataik szerint az elmúlt esztendő utolsó negyedévében már a fellendülés jelei mutatkoztak, és a növekedést az idei első két hónap teljesítménye is igazolja: a tavalyi hasonló időszakhoz képest kétszeresére emelkedett az árbevételük.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik