Gazdaság

KEVERI A KÁRTYÁT A MOL

Tavaly egymilliárd liter üzemanyagot értékesített a Mol Rt., s ezt az eredményt az idén is szeretné megismételni. Ennek érdekében a tavasz végétől, illetve a nyár elejétől e cég is piacra dobja törzsvásárlói kártyáját, amely kezdetben csak a fővárosban lesz használható. A hazai töltőállomások jó egyharmadát – jelenleg 342 kutat – működtető társaság akciójától a napi 100-150 ezres vásárlói tábor megtartását várja. Tavaly, amikor az üzemanyagok kiskereskedelmi értékesítése volumenben átlagosan csak 1-2 százalékkal bővült, a Mol 8 százalékkal tudta emelni eladásait. A társaság terveiben az szerepel, hogy a hazai piaci részesedésüket 60 százalékra növelik, s jelentősen gyarapítják külföldi üzemanyagtöltő állomásaik számát is.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik