Gazdaság

MOZGOLÓDÁS AZ ÜDÍTŐITAL-PIACON

“Kapd be!” felszólítással fordul a fogyasztókhoz a Buszesz Rt. új üdítőjének reklámkampányában. A napokban a boltokba kerülő Tangót Britvic-licenc alapján gyártja a Buszesz, és hazai sikere esetén a környező országokban is forgalmazza majd. Agresszív, a meghökkentéstől sem félő reklámkampányával a Tango 1992-ben alaposan felforgatta az angliai szénsavas üdítők piacát. Ezt a sikert akarja adaptálni Magyarországra a Buszesz, amely jelenleg csupán egy százalékkal részesedik a szénsavas üdítőitalok piacából. A gyümölcsleveknél viszont az eladások hét százalékát tudhatja magáénak. Az itt szereplő Sunkist és Gold Sztár márkái közül az utóbbinál is változtat. A levek elkészítéséhez ezentúl ásványvizet használ, és vitaminokkal dúsítja az italokat, amelyeket ezentúl kétliteres, visszaváltható palackban is megvásárolhatnak a fogyasztók. A nyári szezon közeledtével a gyümölcslépiac másik jelentős szereplője, az ELMA Rt. ugyancsak újított: Hey-Ho márkájánál megjelent kétliteres dobozával – így olcsóbban tudja adni termékét.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik