A munkahelyi karácsonyozás sokszor kifullad valami jópofa, de teljesen haszontalan ajándékban, de nincs ez mindenhol így. A Mirror arról ír, a Connect Management nevű marketingcégnél a vezérigazgató Benjy Leslie egy olyan ösztönzőrendszert talált ki, amelyben november óta minden nap kiválasztják a nap értékesítőjét és alkalmazottját, akik megpörgethetik a sorsológömböt, amely összesen 100 ezer fontnyi, úgy 44 millió forintnyi ajándékot rejt.
A nyeremények között volt
- vadonatúj iPhone,
- Olivia Dean-koncertjegyek,
- egy robogó,
- egy Rayban Meta napszemüveg,
- Airpods Pro Max fülhallgató,
- egy Osmo fényképezőgép,
- egy Lego-készlet,
- egy LED-es szépségmaszk.
Egy alkalmazott, Chloe, aki csak pár hónapja dolgozik a cégnél, azonban még szerencsésebbnek mondhatja magát, miután kisorsolták neki a 60-as számú gömböt. Az ugyanis egy Range Rovert és egy egy évre szóló autóbiztosítás jelentett.
Marketincég marketingel
Persze az egész egyben egy nagy marketingfogás is, kiposztolták a sorsolásról és a az autó átadásáról szóló videót, amiben mindenki őrült módon örvendezik Chloe szerencséjének, aki pedig a videó alá azt kommentálta:
Őrület. Örökké hálás leszek, hogy a VILÁG legcsodálatosabb cégénél dolgozhatok! London utcái, jobb, ha vigyáztok.
@connectmanagement DAY 22 - THERE IS NO WAY SHE WON THAT AT WORK 🤯😭 #viral #fyppage #newcar #christmas #unboxing ♬ original sound - connectmanagement
A Mirror kiemeli, a hozzászólások között rengetegen azután érdeklődnek, van-e felvétel a céghez, mert ők is egy ilyen vállalatnál szeretnének dolgozni.
Öt éve nem kaptam fizetésemelést és nem kapok karácsonyi bónuszt sem. Ez a cég borzalmas képet fest a többiről.
