Élet-Stílus

Letaszították a Pepsit, már nem ez a második legnépszerűbb kóla az amerikaiaknál

Az amerikaiak továbbra is imádják a Coca-Colát, de az ősi riválist megelőzte a 23 különleges összetevőből álló kóla.

Az utóbbi évtizedek a Coca-Cola és a Pepsi uralmáról szóltak az üdítőitalok piacán, hol az egyik, hol a másik volt a legkedveltebb kóla a fogyasztók körében. A közelmúltban inkább a Coca-Cola volt a favorit, a Pepsi pedig a második helyre szorult, de most úgy tűnik, hogy még lejjebb csúszik a márka, legalábbis az amerikai piacon. 2024-ben már Dr. Pepper volt a második legnépszerűbb üdítőital az Egyesült Államokban – írja a Promotions.

A Dr. Pepper 139 éve jelent meg a piacon, az elmúlt két évtizedben fokozatosan növelte a részesedését, tavaly pedig már megelőzte a Pepsit az amerikai piacon. A Magyarországon kevésbé népszerű kóla 23 különleges összetevőből áll, a többi között cseresznyét, vaníliát és fűszeres jegyeket érezhetünk benne.

Talán ennek is köszönhető, hogy sikerült megelőzniük a Pepsit, amely márka fontos figyelmeztetést is kapott arra nézvést, hogy jobban kellene alkalmazkodnia a fogyasztói igényekhez és újítania is kellene, nehogy még lejjebb csússzon a listán.

Ajánlott videó

0 seconds of 0 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
00:00
00:00
 
Olvasói sztorik