Élet-Stílus

Iható majonézt dobtak piacra Japánban

Sokan imádják a majonézt, de a legtöbben szendvics, sült krumpli vagy valamilyen rántott étel kísérőjeként tekintenek rá, nem önálló ételként. Japánban ezt másképp gondolják.

Japán nemcsak a felkelő nap, hanem a bizarr ételek hazája is. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a Lawson üzletlánc legújabb dobása, a Nomu mayo, vagyis az iható majonéz.

„Hűtött ital a majonézfanatikusoknak, akik régóta vártak erre” – szól a reklámszlogen.

Az iható majonéz a tejföléhez hasonló csomagolásban, kétdecis, alufóliával zárt műanyag pohárban érkezik és 198 jenbe, vagyis nagyjából 515 forintba kerül. A fogadtatása vegyes, vannak, akik szerint már az ötlet is undorító, mások szerint zseniális – írja a brit Independent.

A majonéz használata nagyon elterjedt Japánban, nemcsak szendvicsek és pizzák, de olyan hagyományos ételek kedvelt kiegészítője is, mint a szusi vagy az onigiri. Az iható változat abból a szempontból mindenképp sikeres, hogy rengetegen akarják kipróbálni és a közösségi oldalakon szinte mindenki erről beszél.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik