Élet-Stílus

Sült csirke illatú gyertyát dob piacra a KFC

Illata állítólag függőséget okoz.

A Kentucky Fried Chickennél úgy érzik, semmi sem adja át jobban a karácsony szellemét, mint egy sült csirke illatú gyertya.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Drip (@drip) által megosztott bejegyzés

A gyorsétteremlánc a Homesick gyertyagyártó céggel közösen kétféle illatú terméket alkotott meg, a Buttery Biscuitet, ami sütiillatú, illetve a Bucket of Chickent, ami a sült csirkék jellegzetes illatát árasztja magából.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

KFC (@kfc) által megosztott bejegyzés


A gyertyák égési ideje 60-80 óra, elérhetőek a Homesick és a KFC weboldalán is 34,95 dollárért (megközelítőleg 13.500 forint).

A Parade szerint a gyertya illata „a gyógynövények és fűszerek keverékét” felidézve „izgatja az érzékeket”.

A tökéletesre sült csirke összeolvad a fokhagymával, hogy egy függőséget okozó illatrobbanást idézzen elő

– idézik a céget.

Akinek ez nem elég, az még beszerezheti a sült csirke illatú autóillatosítót is, ami 12 dollárba (nagyjából 4700 forint) kerül.

Egyre nő a sült csirke illatú termékek piaca, a gyertya és az autóillatosító mellett a KFC már több mint fél évvel ezelőtt piacra dobta a sült csirke illatú parfümöt is.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik