Saját fejlesztésű termékkel mutatkozott be a Cápák között legutóbbi részében a ClipCAP feltalálója, Szabó János. Ötletének lényege, hogy az üdítős dobozok felbontásuk után hermetikusan újra zárhatóak legyenek. A vállalkozó azért ment a Cápákhoz, hogy termékét költséghatékonyabban és nagyobb darabszámban tudja gyártani, ehhez pedig 10 millió forint befektetést kért 10% tulajdonrészért cserébe. 3D nyomtatóval előállított prototípusokkal szerette volna elnyerni a befektetők bizalmát.
Moldován András végig kommentálta Szabó pitchét, majd mikor megtudta a termék árát, kifakadt.
Na, látod, ez a hülyeség! Te most csak trollkodsz. Ezt viccből mondod… Figyelj, ez hat forintot ér. Ha hetet kérsz érte, szerintem drága
– mondta Moldován. Később más befektetőkkel együtt nevetni kezdett, ami Szabót is megzavarta.
Elnézéseteket kérem, én most nagyon kellemetlenül érzem magam. Van egy határ, amíg el tudok menni. Nagyon szívesen partner vagyok ebben a dologban, de ez a termék ennél többet ér, olyan, mint a gyermekem. Kérnék szépen tőletek ezzel kapcsolatban komolyságot, mert ebben van munka, és nem hat forintot ér. Tisztellek, becsüllek benneteket, de nem gondoltam, hogy így fog elsülni
– fogalmazott elcsukló hangon a vállalkozó.
A termék árazása és a teszteléskor nyújtott eredmények végül nem nyerték el a Cápák tetszését, senki nem fektetett be az üzletbe. „Évtizedek óta gyártják ezeket az italokat, nem sikerült megoldani a problémát sem itt, sem Amerikában. Ez a termék nem alkalmas az eladásra” – összegezte érveit Balogh Levente.
A vonatkozó adásrészleteket az RTL oldalán, itt és itt lehet megnézni.
Moldován előző héten is összeszólalkozott társaival: