Kampány indult Franciaországban, amelyben arra hívják fel a figyelmet, hogy milyen veszélyes kábítószer hatása alatt vezetni.
Az országban a közúti halálesetek 21 százalékát okozzák a bedrogozott sofőrök, ezért a Victimes & Citoyens nonprofit szervezet a Fred & Farid Paris reklámügynökséggel karöltve elkészítette “A halál szaga” kampányt, amelynek fő eleme a hirdetés – írja a Kreatív.
Az oldalak a So Foot francia magazin nyomtatott kiadásában jelent meg, itt lehet megnézni.
A hirdetés olyan illatot áraszt, mint a marihuána. Ezt úgy oldották meg, hogy a nyomtatáskor mikrokapszulákat tartalmazó lakkréteget használtak, amelyhez, ha hozzáérünk, fűre emlékeztető illat szabadul fel.
A lap egyik oldalán az olvasható, hogy “A halál szagának megismeréséhez kapard meg a lap hátoldalát!”, míg a másikon egy karambol előtti pillanat képe látható, valamint a figyelmeztetés, hogy kábítószer hatása alatt senki ne üljön volán mögé.
A szervezet és a marketingügynökség emellett már gondolkozik a kampány folytatásán, amelyben már az alkohol veszélyeire hívnák fel a figyelmet.