Egy vásárló azt követeli a Sainsbury’s angliai áruházlánctól, hogy nevezzék át egyik steakjüket, mert annak jelenlegi neve szexista és nőgyűlölő.
Rose Robinson, a megdöbbentett vásárló értetlenül állt a polcoknál a szóban forgó termék előtt, mely jelenleg
A 38 éves, háromgyermekes anyuka szerint helytelen és szükségtelen a nemi hovatartozás szerepeltetése élelmiszerek marketingjében, és rengeteg egyéb kifejezést is lehetett volna használni a steak nagy méretének leírására.
Vannak marketingvezetők, akiknek komoly pénzeket fizetnek azért, hogy jó nevet találjanak ki egy terméknek. Nem kell olyannak lennie, ami ennyire negatív, potenciálisan szexista és nőgyűlölő.
– osztotta meg véleményét Robinson a Daily Mail szerint.
Robinson a boltból hazaérve még fenntartotta a lehetőségét annak, hogy talán túlreagálta a helyzetet, így rákeresett a „big daddy” kifejezésre.
Az egyik kifejezés – bocsássák meg, hogy szabadon beszélek –, amely a Google-keresés tetején jelent meg, olyan valakire utalt, aki „jól bánik a farkával”.
A nő az üzletben is felkereste a személyzetet problémájával, valamint írt a Sainsbury’s-nek, de egyelőre nem kapott választ. A közösségi médiában is megosztotta bánatát, hozzátéve: tudja, emiatt sokan Karennek fogják őt keresztelni, de szerinte ő a legkevésbé Karen-szerű ember a környezetében.
Shopper demands Sainsbury's rename 'sexist and wildly inappropriate' steak https://t.co/64nKjjGMpD pic.twitter.com/eLj8ZtiQbs
— Daily Mail Online (@MailOnline) April 4, 2023