Mario Graziano vett magának egy koptatott, divatosan szakadt farmernadrágot egy plymouthi adományboltban. Miután megunta a ruhadarabot, úgy döntött továbbadja, ezért feladott a Facebookon egy hirdetést – írja a Daily Star című brit bulvárlap.
A történet eddig teljesen hétköznapi, csakhogy Graziano, hogy hamar vevőt találjon, egy divatház reklámjához méltó fotókat készített a hirdetéséhez. A képek, melyeket nézve az ember eltűnődik, hogy az idősödő férfi vajon tényleg a nadrágját, vagy inkább önmagát árulja, rövid időn belül több mint hatezer kedvelést kaptak.
A 25 fontért (közel 12 ezer forintért) kínált farmerért licitháború indult. A nadrágot végül egy amerikai vevő vitte el négyszeres áron. A nyertes arra kérte Mariót, hogy ne mossa ki a nadrágot, mielőtt postára adja.
Sikerének köszönhetően Mario Grazianót már két tévéműsorba is meghívták, így egész komoly követőtábora gyűlt össze. Ez arra bátorította a férfit, hogy elkezdjen a saját fotóival díszített ajándéktárgyakat, például kulcstartókat, tollakat, képeslapokat árulni. Azt mondja, a bevétel természetesen kevés a megélhetéshez, de az egész egy jó poén, ráadásul rengeteg érdekes emberrel ismerkedik meg az interneten.