Élet-Stílus

Szépséghibás padlizsán képével akartak reklámozni, de nem engedték, mert „obszcén” lett

Az italmárka az ételpazarlás ellen akar csak felszólalni.

A brit DASH italmárka, azzal próbálkozik, hogy sérült és szépséghibás gyümölcsökkel, zöldségekkel ízesített vizeket árulnak (mintha a többi márka nem ilyeneket használna, legalább részben), a reklámjaiba pedig  ilyen növények képét teszi.

A múlthéten indított kampány egyik reklámanyagát azonban visszautasította a londoni közlekedési vállalat, mert „ízléstelen, illetlen és obszcén” – írta a Mirror. Pedig csak egy padlizsán látható rajta. Az is igaz, hogy így:

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

DASH Water (@dashdrinks) által megosztott bejegyzés

Az italmárka többi zöldsége és gyümölcse nem verte ki a biztosítékot, azokkal szabadon reklámozhatnak a tömegközlekedésen, ennek ellenére a DASH-nél kitartanak a padlizsánjuk mellet is.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

DASH Water (@dashdrinks) által megosztott bejegyzés

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

DASH Water (@dashdrinks) által megosztott bejegyzés

Szerintük az ételpazarlás nagyon komoly gond, ezért megjelenése alapján nem szabad egy zöldséget vagy gyümölcsöt sem elutasítani. Éppen ezért a hétvégén egy munkatársuk a kezében a padlizsános képpel próbálta kijátszani a rendszert.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

DASH Water (@dashdrinks) által megosztott bejegyzés

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik