A brit DASH italmárka, azzal próbálkozik, hogy sérült és szépséghibás gyümölcsökkel, zöldségekkel ízesített vizeket árulnak (mintha a többi márka nem ilyeneket használna, legalább részben), a reklámjaiba pedig ilyen növények képét teszi.
A múlthéten indított kampány egyik reklámanyagát azonban visszautasította a londoni közlekedési vállalat, mert „ízléstelen, illetlen és obszcén” – írta a Mirror. Pedig csak egy padlizsán látható rajta. Az is igaz, hogy így:
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Az italmárka többi zöldsége és gyümölcse nem verte ki a biztosítékot, azokkal szabadon reklámozhatnak a tömegközlekedésen, ennek ellenére a DASH-nél kitartanak a padlizsánjuk mellet is.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Szerintük az ételpazarlás nagyon komoly gond, ezért megjelenése alapján nem szabad egy zöldséget vagy gyümölcsöt sem elutasítani. Éppen ezért a hétvégén egy munkatársuk a kezében a padlizsános képpel próbálta kijátszani a rendszert.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon