Élet-Stílus

Bekönnyezős reklámmal tért vissza a Super Bowlra a Budweiser sör

budweiser
budweiser
Természetesen clysdale lovakkal a főszerepben.

Tavaly, 37 év után először fordult elő, hogy a Budweiser amerikai sörmárka nem vásárolt reklámidőt az aktuális amerikaifoci-döntőre, a Super Bowlra, helyette a koronavírus-járvánnyal kapcsolatos társadalmi üzenetek elkészítésére fókuszáltak.

A Budweiser reklámjai legtöbbször két visszatérő elemmel dolgoznak: kutyákkal és lovakkal (nem, nincs közük az egyébként létező Kutyák és Lovak magazinhoz). A sörreklámokban mindig a clydesdale lovak tűnnek fel, ők a cég életében a szesztilalmat követően, 1933 környékén tűntek fel először. Feladatuk az volt, hogy leszállítsák az Anheuser-Busch cég (ők gyártják a Budweisert) söreit kocsmákba. 1986 óta a Super Bowl-reklámokban is feltűnnek, nem beszélve arról, hogy általában letarolják az internetet a szívmelengető videókkal.

Az új reklámban azt látjuk, hogy egy clysdale ló megpróbál átugrani a kerítésen, de a lába megsérül. Felépülését nagyban segíti a farm golden retriever kutyája. Ezzel a koronavírus-járványra szerettek volna reflektálni az alkotók.

Az amerikai nép bátorságára, kitartására igyekeztek felhívni a figyelmet, hogy a pandémiából is ki lehet kecmeregni. 

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik