Weboldaladnak hűen kell tükröznie vállalkozásod színvonalát, emellett gördülékeny navigációt szükséges biztosítania látogatóid számára. Miért kifizetődő, ha szakember felel a weboldal készítés összes lépéséért? Mutatjuk!
Felhasználóbarát weboldalt kapsz
Ma már csakis a PC-n, telefonon és tableten, illetve az egyre népszerűbb okos TV-ken egyaránt remekül mutató és egyszerűen használható weboldalak számítanak versenyképesnek.
Mitől felhasználóbarát egy honlap?
● Azonnal eligazodnak rajta a látogatók.
● Könnyen megtalálják, amit éppen keresnek.
● Gyorsan (max. 2 másodperc alatt) betölt.
Minden fontos adatot mérhetsz
Folyamatos mérések és időszakos fejlesztések nélkül hosszú távon szinte minden weboldal elhasal.
Ha profitot termelő céges weboldalt vagy webáruházat szeretnél, érdemes részletesen mérni és elemezni a felhasználói szokásokat. Emellett A/B teszteléssel is tanácsos tesztelni a látogatók döntéseit, például az “Érdeklődöm” gomb színének vagy betűtípusának, esetleg szövegének kicserélésével.
Milyen népszerű analitikai eszközök segíthetnek a mérésben?
● Google Analytics
● Adobe Analytics
● Facebook Pixel
● Kissmetrics
● Hotjar
Belevághatsz a keresőoptimalizálásba
A keresőoptimalizálás (SEO) célja, hogy a Google keresőben minél előnyösebb pozíciókat szerezz weboldaladdal a találati listán a vállalkozásodhoz köthető kulcsszavakra történő kereséskor.
Milyen egy SEO-ra készen álló weboldal?
● On-page optimalizált. Ide tartozik a weboldaladon található szövegek és képek, illetve egyéb tartalmak keresőoptimalizálása, amelyet mindig egy részletes kulcsszókutatás előz meg.
● Off-page optimalizált. Ide pedig a weboldaladon kívüli SEO teendők tartoznak, például a részletes konkurenciaelemzés és a kulcsszavaidra való linképítés.
Pénzt és időt takarítasz meg
Egy helytelenül felépített, félprofi weboldal csak a pénzt égeti. Stabil alapokra fektetett weboldallal viszont nem kell aggódnod az indulás után váratlanul fellépő technikai problémák vagy a rossz felhasználói élmény miatt. Így pénzt, időt és energiát spórolsz, és tűzoltás helyett teljes mértékben a marketing stratégiád kivitelezésére fókuszálhatsz.
Gyakran az elvárásokat nem hozó honlapok készítője még a legalapvetőbb marketing fogalmakkal és UX-elvekkel sincs tisztában. Ez pedig csak folyamatos toldozgatáshoz és foltozgatáshoz vezet, ami kidobott pénzt és időt jelent. Kiszervezett weboldal készítéssel azonban zökkenőmentesen indulhatsz el az online piacon, és a további utad is gördülékeny lesz.