Az elmúlt időszakban elég sok megoldást láthattunk arra, hogyan próbálják motiválni világszerte a koronavírus elleni vakcinától ódzkodó embereket arra, hogy felvegyék az oltást – elég ha csak a héten sorsolt ohiói vakcinalottóra gondolunk, ahol egymillió dollárt nyert egy egyetemista.
És most itt egy sajátos megoldás Floridából: egy koncertszervező cég kitalálta, hogy más – pontosabban: nagyon más – árfekvésben kínálja majd a belépőket azoknak, akik beoltatták magukat, hogy ezzel is ösztönözzék az embereket, védjék meg magukat és a környezetüket a védőoltás beadatásával. Az ABC News cikkéből kiderül, hogy a floridai Leadfoot Promotions
azaz ötvenötször annyit, mint a kedvezményes jegyekért. A Tampa Bayben működő cég nevében megszólaló Paul Williams elmondta: szeretné, ha az élő zenére kiéhezett emberek biztonságosan tudnának szórakozni, továbbá az is kimondott céljuk volt, hogy a koncertre vágyó fiatalokat rávegyék az oltás felvételére.
A promóter hozzátette: az első bulira, azaz három punkzenekar június 26-i fellépésére 250 darab és akciós négy darab ezerdolláros jegyet kínálnak – eddig az utóbbiakból senki nem vásárolt.