De mitől is ennyire magyar márka az Ilcsi?
„A Kárpát-medence, illetve Magyarország éghajlati viszonyainak, különleges mikroklímájának köszönhetően az itt termett hazai növényeknek (zöldség, gyümölcs, gyógynövény) a beltartalma egyedi minőségi színvonalat nyújt. Nemcsak környezet-, hanem embertudatos márka is, amit rendkívül szigorú nemzetközi minősítések támasztanak alá (BDIH, COSMOS-STANDARD, Ökogarancia). A több mint 100 felhasznált bio növény közül csak két gyümölcs import van: a citrom és a narancs. Büszkék vagyunk rá, hogy hazai növények segítségével, tudásunkkal minden hazai embernek kínálunk megoldást a bőrproblémájára.”(Molnár Ferenc tulajdonos)
5 tény, amit talán eddig nem tudtál az Ilcsiről
- A saját bio ültetvény és a közelben lévő belföldi beszállítókkal való együttműködés, nem csak azért előnyös, mert így a hazai vállalkozások megélhetését erősíti, hanem azért is, mert így a cég tevékenysége a lehető legkisebb környezeti terheléssel jár.
- Az Ilcsi a magas színvonalú, bőrdiagnosztikán alapuló kozmetikus képzéseiben is élen jár. Ezért is az egy az egyik legelterjedtebb professzionális natúrkozmetikum márka belföldön. Több mint 2000 kozmetikus dolgozik Ilcsi termékekkel.
- Az Ilcsi készítmények már webshopon is elérhetőek belföldön, illetve az EU országaiban. Lengyelországban külön lengyel nyelvű webshop is üzemel.
- A magyar és angol nyelvű webshopon kozmetikus szakemberek chaten segítenek a hét minden napján.
- Jelenleg a világ mintegy 35 országában ismerik el Ilcsi néni és az Ilcsi Szépítő Füvek munkáját azzal, hogy használják az olyan legendás termékeket, mint az Ilcsi Fekete Szappan vagy az Esemény Előtti Pakolás, az innovatív megoldásokat, mint az új Booster termékcsalád, és alkalmazzák az általa kifejlesztett kozmetikai kezeléseket.