Élet-Stílus

Opitz Barbara hamisítvány cipőket reklámoz közösségi oldalán

Nagyon nem jó irányt vettek itthon az influenszerek reklámozási szokásai.

Az Álarcos énekes után a Sztárban sztárban versenyző X-Faktor-győztesről azt gondolhatnánk, jobban megválogatja, mihez adja a nevét és az arcát, de úgy tűnik, Opitz Barbara egyelőre beéri olyan együttműködésekkel is, amikor olyan céggel áll össze, ami kétes hátterű replika lábbeliket árul.

Ez a zöld lépő brutális🥵🔥Szerintetek milyen? #balenciaga #shoes #szponzoralttartalom #szponzoracio #reklam #iloveit

osztotta meg Opitz Barbara, akinek 230 ezer követője van.

Azért volt, akinél kiverte a biztosítékot a dolog. Csősz Boglárka stylistja, Mihályi Paris huszonnégy óra után eltűnő Instagram-sztoriban mondta el véleményét az énekesnő posztjáról.

Gratulálok az új hulladék hamisítvány szponzor »lépődnek«. Tudtad, hogy az ilyen kamu szarokat sokszor terrorista szervezetek gyártják és a bevételből fedezik a merénylők kiképzését? Persze csak miután egy gyermek, akit elraboltak a családjától, legyártotta őket (rabszolgaként). De egy ingyen cipőért ez belefér gondolom. Tök jó ez a hazai influencer business. Ja nem.

A hazai influenszervilág és ezzel együtt a reklámozás valóban nem a legjobban működik – a jelenségről többször írtunk, például itt is.

Frissítünk!

Opitz a cikk megjelenése óta eltüntette posztjában a szponzorációra utaló jeleket, ahogyan a cég nevét is. A bejegyzésben már csak egy tűz emoji látható.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

👑Opitz Barbara Krisztina👑 (@opitz.barbara) által megosztott bejegyzés, Aug 15., 2020, időpont: 10:20 (PDT időzóna szerint)

Kiemelt kép: Instagram/@opitz.barbara

Ajánlott videó

Olvasói sztorik