Élet-Stílus

A HUGO BOSS megpróbálta megszívatni Hugo Boss-t, de végül a HUGO BOSS húzta a rövidebbet

Elmagyarázzuk, miről van szó!

A HUGO BOSS nevű divatóriás az utóbbi időben rászállt azokra a kisvállalkozásokra és szervezetekre, akik valamilyen módon használják a „boss” kifejezést. Erről ír Twitter-posztjában a brit komikus, Joey Lycett, aki ezért ünnepélyesen megváltoztatta a nevét, igen, kitaláltátok, Hugo Boss-ra.

Lycett (a továbbiakban Boss) azt is megjegyzi, hogy a divatcég 2,7 milliárd dolláros forgalmat bonyolít egy évben, de ennek ellenére képesek olyan kis cégeket megszívatni a jogi keménykedéssel, mint egy kis swansea-i sörfőzde, akik gyakorlatilag belerokkannak ebbe a jogi hercehurcába.

Akárhogy is, a komikust mostantól hivatalosan is Hugo Boss-nak hívják, még ha ez nem is tetszik a HUGO BOSS-nak.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik