Élet-Stílus

Csaknem 2 milliárdért vett egy reklámot, hogy köszönetet mondjon egy kutyájáért

A Super Bowl alatti reklámidőt vett a tehetős vezérigazgató, hogy megköszönje és támogassa azokat az állatorvosokat, akik megmentették a kutyáját a ráktól.

A golden retriever, Scout egy autós kiegészítőkkel foglalkozó cég, a WeatherTech „kabalája”. Több reklámjukban is szerepel, ami nem véletlen, hiszen a cég vezérigazgatójának, David MacNeilnek a kutyája. A férfi nagyon szereti az ebet, és még akkor is megtett érte mindent, mikor már nem sok jóval kecsegtették – írta a UniLad.

A kutyának 2019 nyarán vettek észre a szívén egy tumort. Hemangiosarcomát, a vérerek daganatos megbetegedését diagnosztizálták a hétéves kutyánál, és nem adtak neki többet, minthogy egy hónapot ha él még.

Szerencsére Scoutot a Wisconsini Egyetem Állatorvos-tudományi Intézetébe vitték, ahol egy csúcstechnikai kezelési tervet állítottak neki össze, hogy a tumort összezsugorítsák. Egy hónapon belül a kemoterápiának és a sugárkezelésnek hála 78 százalékkal lett kisebb a daganat, majd 90 százalékkal, mára már többé-kevésbé eltűnt, annak ellenére, hogy a hemangiosarcomának nagyjából egy százalék a túlélési esélye.

MacNeil köszönetet akart mondani az állatorvosoknak, ezért vásárolt egy több mint 1,8 milliárd forintba kerülő reklámidőt a Super Bowl közben, ami hagyományosan a legdrágább reklámidő az Egyesült Államokban. Persze a reklám arra is jó, hogy felhívják a figyelmet arra a „hihetetlen kutatásra és innovatív kezelésekre, amik a Wisconsini Egyetem Állatorvos-tudományi Intézetében” mennek végbe.

MacNeil közleményében arról is írt, hogy

Ezek a kutatások elősegítik a rákkezelések előmozdítását az emberek számára is, így különböző fajok millióinak életét menthetik meg.

A Super Bowl közben leadott 30 másodperces reklámmal pénzt akarnak gyűjteni, hogy azt az iskola további kutatásokra költhesse.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik