Elnézést kért a közvéleménytől a kínai Csungking város egyik vidámparkja, miután nagy felháborodást okozott egy marketingakciója – írta a helyi sajtó. A Meixin Red Wine Town nevű park ugyanis egy megkötözött lábú, élő malacot dobott le egy 68 méter magas bungee jumping toronyból, majd az erről készült videót a kínai közösségi oldalakon kezdték el terjeszteni.
A felvétel azonban nem a várt hatást érte el. A kommentelők felháborodásuknak adtak hangot a Weibo kínai közösségi oldalon a videó alatt, állatkínzással vádolva a létesítményt, és felvetették, hogy inkább a park tulajdonosát kellett volna használni a disznó helyett.
A beszámolók szerint a malacot az ugrás után a vágóhídra vitték, és a kínai holdújév alkalmából rendezett banketten szolgálták fel. Egy marketinges közlése szerint „csak egy kis szórakozás volt” az egész.
A félresikerült PR akcióval a park újonnan épített bungee jumping tornyát akarták népszerűsíteni, valamint a disznó évének végét megünnepelni – mondta el a Thecover.cn című kínai lapnak a park tulajdonosa. A meg nem nevezett nő közlése szerint emellett arra is emlékeztek ezzel, hogy a disznóhús tavaly drasztikusan megemelkedett ára mostanában végre zuhanni kezdett.
A park végül csak kénytelen volt bocsánatot kérni az eset miatt, közölve, hogy az egy rosszul végrehajtott ima volt annak elérésére, hogy disznóhús ára zuhanni kezdjen. Egyben jelezték, hogy igyekeznek javítani marketingjükön.
A kiemelt képen a toronyból ledobott disznó. Fotó: YouTube/Thepaper.cn