Bár általában családbarát helyekként ismerjük a McDonald’s éttermeit, egy tervezői baki miatt, most egészen más fény vetül a cégre Japánban – írja az Independent című brit lap.
A gondok a McFizz nevű mókás üdítővel, pontosabban annak csomagolásával adódtak. A terméknek már a hivatalos reklámja is zavarba ejtő kissé.
夏の冷たくて甘~いといえば、 #マックフロート 🤤🍦渇いたのどを潤しながら、ソフトクリームのやさしい甘さも味わえて、体も心も癒されるような…✨
フィズしたいけど甘いデザートもほしい😖
だったら今日はフロートしない?#ひと夏のマックフィズhttps://t.co/DTNkhXKuYc pic.twitter.com/fa14vVQQpE— マクドナルド (@McDonaldsJapan) 2019. augusztus 4.
Erre a videóra még mondhatjuk, hogy rossz az, aki rosszra gondol, ám az átlátszó, cuki figurákkal díszített poharakat már nehéz nem félreérteni.
マックフィズがやらかしてる件について
#マックフィズ pic.twitter.com/ra3D2xeUcD— ひかる@wimper (@6AXkWMqMZgKgCjU) 2019. július 25.
マックフィズで遊んでしまう。
このために飲んだ。
クソ楽しい。#マックフィズ pic.twitter.com/JPdVg5F6qw— ちゃせん。 (@1matsu_14matsu_) 2019. augusztus 2.