Igen furcsa megoldással próbálta vásárlóit az egészséges életmód felé terelni az amerikai Mancy’s üzletlánc. A Metro írta meg, hogy az üzeltekben olyan tányérokat kezdtek árulni, melyeket koncentrikus körök segítségével ételadagoknak megfelelően három részre tagoltak.
Ezek alapján
- a legnagyobb kört a legnagyobb adag ételnek szentelték és a mom jeans felirattal látták el, ami a klasszikus, bő farmernadrágot jelenti;
- a középső kör és a közepes mennyiségű adag a favourite, vagyis kedvenc farmer feliratot kapta;
- míg a parányi legkisebb területre a skinny jeanst, vagyis a lehető legszűkebb nadrágot írták.
Nem tudni, hogy a kreatív szakemberek mégis mire számítottak, de a termékre és az üzletláncra azonnal össztűz zúdult. Egy Twitter-felhasználó osztotta meg először a szettről készült képet, feltéve azt a kérdést, hogy lehetne betiltani ezeket a tányérokat mind az 50 államban.
A kritizálók egybehangzóan azt kifogásolták, hogy már így is rengetegen küzdenek étkezési zavarokkal, ez a tányér már csak olaj lenne a tűzre, nem beszélve arról, hogy a feltüntetett ruhadarabok csak méginkább összezavarják a nőket az egészséges testképet illetően.
A botrányos véleményekre hamar reagáltak a cégnél, és ígéretet tettek arra, hogy az összes üzletükből eltávolítják a tányérokat.
Végül pedig itt egy kép arról, hogyan is kellene kinéznie egy ételadagokat beszabályozó tányérnak:
fixed them pic.twitter.com/Uqj68iwvYz
— Liz Climo (@elclimo) July 21, 2019
Kiemelt kép: Twitter