Minden nagy brand életében fontos pillanat, amikor dizájnt vált. Hatványozottan igaz ez, ha logóról van szó. A márkáknak ez egy kényes kérdés, mivel a fogyasztók a termékekhez sokszor először a logót kapcsolják. A divatvilágban fontos a rendszeres megújulás, ám lehet, hogy a ZARA nevű spanyol fastfashion brand most rossz irányba indult el.
Balra a régi, jobbra az új logó látható:
Az új logó teljesen más fonttal készült, ráadásul a térközt is extrém alacsonyra állították. A korábbi fontnak elegáns vonalvezetése volt, a mostani meg inkább csak olyan, mintha valaki beírta volna valami csúnya, talpas betűtípussal a szövegszerkesztőbe, hogy ZARA. Akárhogy is, a változást sokan észrevették és nem szerették. A legjobban ez a Twitter-bejegyzés figurázza ki a dizájnváltást.
Seriously #ZARA, what the hell??
You forgot the spaces! #zaralogo #WhatHappened #failrebrand pic.twitter.com/cljuTrp8bS— Silvia Sguotti (@SilviaSguotti) January 30, 2019
Szerintetek is olyan vészes?