Élet-Stílus

Az IKEA nyerte a 10 éves kihívást is

A közösségi oldalak, a Facebook, Twitter és az Instagram is tele van az utóbbi napokban a #10yearchallange-dzsel, vagyis azzal a „kihívással”, hogy a felhasználók egy mai és egy 10 évvel ezelőtti képet osztanak meg magukról, ezzel mutatva, mennyit fogott rajtuk az idő, vagy éppen mennyit nem.

Beszálltak ebbe a magyar és külföldi celebek is, Dobó Katától kezdve Jennifer Lopezig sok mindenki, róluk itt írtunk:

Jelentkezett a versenybe azonban még egy versenyző, az IKEA, ami lássuk be, el is döntötte az egész kihívást (vagy legalábbis annak a változatlanságot bemutató részét), toronymagasan megnyerte ezzel a képpel:

Vannak darabok, amiken nem fog az idő. Sem egy kihívás! #10yearchallenge

Közzétette: IKEA – 2019. január 16., szerda

Nem mellesleg arról is írtunk, hogy nem feltétlenül jó részt venni ebben a divatban, erre figyelmeztetnek a szakemberek is. Hogy miért, arról ebben a cikkünkben írtunk:

Ez lehet a magyarázat az új facebookos őrületre
Többek szerint is valójában az adatgyűjtés a célja a tízéves kihívásnak.

Kiemelt kép: Getty Images/Andreas Rentz

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik