Élet-Stílus

Felhívta a rendőröket, mert a KFC-ben nem volt több csirke, és nem ez volt a legrosszabb

Napról napra, sőt óráról órára nagyon fontos telefonhívások érkeznek be a rendőrséghez, de sajnos közöttük olyan is, amikért nem igazán kellett volna őket hívni.

A Scotland Yard kiadott egy sor olyat, ami noha viccesnek tűnnek, igazából teljesen feleslegesek.

Miközben az operátoraink ezeket az időpocsékoló hívásokat kezelik, mások igazi veszélyben lehetnek, vagy olyan fontos információt osztanának meg, aminek a segítségével veszélyes emberek tűnhetnének el az utcákról. Képzeljék el, hogy a barátaink vagy a szeretteik közül valakinek a rendőrség minél gyorsabb segítségére van szüksége, erre nem tudunk segíteni, mert egy ilyen kamuhívást kell kezelnünk

– mondta a Metrónak David Jackson vezető felügyelő.

És akkor itt vannak a legbutább vészhívások:

  • január 1-én egy nő azért telefonált, hogy boldog új évet kívánjon a rendőröknek;
  • március 10-én egy nő azért hívta fel őket, hogy egy női taxisofőr menjen érte;
  • március 21-én azért tárcsázta őket valaki, mert a gyorsétterem kifogyott a csirkehúsból;
  • július 6-án egy férfi azért hívta fel őket, mert az egyik buszsofőr éppen előtte csukta be az ajtókat, pedig igazából a busz lerobbant és senki sem szállhatott fel rá;
  • szeptember 19-én azért telefonált egy férfi, mert nem elég gyorsan vitték ki neki a reggelijét London belvárosában egy pubban;
  • november 19-én azért tárcsázta őket egy férfi sofőr, mert egy női sofőrrel összeveszett, melyikőjüknek van joga előbb továbbmenni;
  • november 25-én egy nő pedig azt jelentette nekik, hogy az egyik buszsofőr az út közben fütyült.

A londoni rendőrség több mint 2 millió hívást kapott január 1. és november 30. között. Ebből 21 733 volt kacsa.

Kiemelt kép: Thinkstock

Ajánlott videó

Olvasói sztorik