Élet-Stílus

Tanmese, játék és hatalmas öröm (X)

24.hu
24.hu

2017. 11. 21. 11:35

Idén második alkalommal indult útjára az „Apró segítség, hatalmas öröm” nevű országos jótékonysági program, melynek keretében tavaly 8,5 millió forint értékű adomány került kiosztásra a Magyar Vöröskereszt országos hálózatán keresztül. A Procter&Gamble és a SPAR Magyarország programjának célja idén is a mélyszegénységben élő gyerekek mindennapjainak megkönnyítése, otthonuk komfortjának megteremtése valamint egészségük védelme. Ezt az üzenetet közvetítve látogattak el a vállalat képviselői és a program nagykövete, Ördög Nóra a Vöröskereszt egyik bázisóvodájába, a szigetszentmiklósi Napsugár Óvodába.

A látogatásról videó is készült:

A Központi Statisztikai Hivatal (KSH-2015) adatai szerint ma Magyarországon minden 7. ember él szegénységben (1. 464.740 fő). A 7 év alatti gyermekek 42.2% százaléka, 130 ezer fő naponta küzd a szegénység nehézségeivel, közülük nagyjából 50 ezer rendszeresen éhezik. Róluk szól most kiemelten ez a néhány hét, amikor mindenki segíthet.

Ördög Nóra kihangsúlyozta, hogy kétgyermekes anyaként pontosan tudja, mennyire fontos a mindennapi élet zökkenőmentessége szempontjából a gyermekek nyugodt, rendezett és tiszta otthonának biztosítása:

„Nemcsak azért látogattunk el egy óvodába, mert a program középpontjában a gyerekek állnak, hanem azért is, hogy megtudjuk, nekik mit jelent az otthon kényelme. Meséltem nekik a házimunka, a rend, a tisztaság és a higiénia fontosságáról, ők pedig lerajzolták miben segítene otthon: porszívót, seprűt rajzoltak, látszott, hogy már ilyen kicsi korban tudatában vannak a tisztaság és a higiénia fontosságának. Hoztunk nekik ajándékokat, Oral-B fogkefét és fogkrémet, színezőket, matricákat, amellyel még több mosolyt sikerült az arcukra csalnunk. Minden perc élmény volt velük!”

A gyerekeknek szánt ajándékokon kívül a Procter&Gamble egy nagyobb adománycsomaggal is támogatta az óvodát, azonban most bárki hozzájárulhat az adománygyűjtéshez, aki november 29-ig bármilyen SPAR és INTERSPAR üzletben P&G terméket vásárol. A kiemelt időszakban minden Always betét, Pampers pelenka, Head & Shoulders és Pantene hajápolási terméke, Ariel, Bonux, Lenor, Jar mosó-és tisztítószer, valamint Old Spice és Gillette férfi szépségápolási termék megvásárlása támogatja a program újbóli sikerét. A termékek bolti árának 1%-a az adomány teljes összegéhez adódik, amely a  Magyar Vöröskereszt országos hálózatán keresztül jut el a rászoruló gyerekekhez és családjaikhoz.

Nincs szó tehát extra erőfeszítésről. A kampány időszaka alatt csupán arra kell a szokásosnál nagyobb gondot fordítani, hogy milyen, amúgy is napi, heti rendszerességgel használt terméket választunk és veszünk le a SPAR és INTERSPAR áruházak polcairól. Az apró segítség most is hatalmas örömöt szerezhet. A program részletei, a teljes márka- és boltlista a www.voroskereszt.hu oldalon találhatók.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nyíregyháza, 2016. december 27.
Vásárlók egy telekommunikációs üzletben a karácsony utáni leárazás idején Nyíregyháza egyik bevásárlóközpontjában 2016. december 27-én. Az ünnep után megkezdődött az üzletekben a hagyományos év végi leértékelés.
MTI Fotó: Balázs Attila

Jobban élünk, mint tíz éve

Kommentek

Nyíregyháza, 2016. december 27.
Vásárlók egy telekommunikációs üzletben a karácsony utáni leárazás idején Nyíregyháza egyik bevásárlóközpontjában 2016. december 27-én. Az ünnep után megkezdődött az üzletekben a hagyományos év végi leértékelés.
MTI Fotó: Balázs Attila
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.