Novembere eleje van, vagyis hivatalosan is beindult a karácsonyi szezon. Megjelennek a boltok polcain az ünnepi kellékek, az életmód magazinokban feltűnnek a karácsonyi receptek, és praktikák, az előrelátók elkezdik beszerezni az ajándékokat. A tévékben pedig feltűnnek a karácsonyi reklámok.
Mivel karácsony környékén költjük a legtöbb pénzt, a nagy cégek ezért kiemelten kezelik az év végét, a karácsonyi tévéreklámokra valóságos presztízsversenyként tekintenek. Kié lesz a leghatásosabb, a legmeghatóbb, a legemlékezetesebb?
Az idei versenyt a brit Marks & Spencer indította, egy kisfilmmel, főszerepben a népszerű rajzfilmes mackóval Paddingtonnal. Az esőkabátos, kalapos mackó, mint mindig, most is egy komoly helyzetet old meg, persze anélkül, hogy ebből bármit is észrevenne.
Duplareklámról van szó egyébként, a kisfilm ugyanis nem csak az áruházat népszerűsíti, hanem Paddington második, egész estés filmjét is beharangozza, amelyik november legvégén kerül majd a mozikba.
(via Metro)