Új reklámmal jelentkezett a Squatty Potty – ez az a cég, amely a hasonló nevű, vécézést támogató sámlit forgalmazza.
A cég 2015-ben lett világhírű, amikor az
Ez az unikornis megváltoztatta a kakilási szokásaimat”
című reklámjuk megjelent, a szpot azóta csak a YouTube-on 32,4 milliós nézettséget ért el, de a közösségi oldalakon összességében már több mint 170 millió megtekintésnél jár.
Az alább is látható új reklámban, amely a Fedezze fel a kakilás legélvezetesebb módját címet kapta, visszatér az első szpotban megismert herceg, aki bemutatja, hogy mindenki ügyetlenül szarik, kivéve, aki használja a székelős kisszéket.
Lehet nevetni, de egyrészt tudományosan alátámasztott tény, hogy ebben a pózban sokkal egészségesebb a pottyantás (mi is írtunk róla, tehát igaz); másrészt a Squatty Potty tényleg népszerű termék, hiszen az Amazonon több mint 7200 értékelést kapott, és a maximális 5 csillagból 4,4-es átlagot ért el; ráadásul a klasszikus műanyag sámli mellett már bambuszból készített prémium minőségű kakilássegítő is kapható.