Élet-Stílus

Ezt nézik az emberek a tízéves PornHubon

Tíz év adatai elemezhette egy amerikai magazin, ami megkapta a világ legnépszerűbb pornóoldalának statisztikáit.

Tízmillió szexvideó. Napi (!) 75 millió látogató a világ minden tájáról. A két legjelentősebb adat az idén már tízedik születésnapját ünneplő PornHubról, ahol olyan sok pornóvideót lehet megnézni, hogy 173 évbe telne egymás után végignézni mindent. Igen, az oldalon több szexvideó van, mint amit egy ember egész élete alatt meg tudna nézni. És persze a hatalmas kínálatban mindenki meg tudja találni a saját igényeit legjobban kielégítő videókat, legyen az bármilyen furcsa is.

A PornHub persze nem csak videókat kínál, hanem közben statisztikákat is készít, és talán mindenki másnál nagyobb adathalmaz áll a rendelkezésére a világ pornónézési szokásairól. Ezeket az adatok most először meg is osztották a New York Magazinnal, aminek újságírója így betekinthetett az emberiség szexuális fantáziájába.

Egyebek mellett megtudhattuk, hogy a nők:

  • 1,14 perccel többet töltenek az oldalon, mint a férfiak.
  • 37 százalékát teszik ki a meleg férfiakat szerepeltető szexvideók nézőinek.
  • Dél- és Észak-Amerikában leginkább a leszbikus pornóra keresnek rá.
  • Oroszországban pedig az análra.
  • Brazíliában és a Fülöp-szigeteken szeretnek pornót nézni (35 százalékát teszik ki az onnan érkező nézőknek).
  • És 71 százalékuk okostelefonján keresi fel az oldalt.

Valamint azt is, a nap és az év melyik szakában néznek az emberek legszívesebben pornófilmeket:

  • A legnépszerűbb napszak nem meglepően az este 11 órától hajnali 1 óráig terjedő időszak.
  • Szenteste 45 százalékkal csökken az oldal forgalma.
  • De másnap reggel az átlagosnál 34 százalékkal többen látogatnak el az oldalra.
  • Valentin-napon, este 6 óra után 17 százalékkal csökken az oldal forgalma.
  • Apák napján 1361 százalékkal nőttek a „dad” (apa), és „daddy” (apuci) szavakra a keresések

De a világ eseményei is befolyásolják a világ pornőnézését:

  • Az amerikai elnökválasztás napján 10 százalékkal nőtt a forgalom, miután biztossá vált, hogy Donald Trump nyert. A republikánus államokban ez a szám 20 százalék volt.
  • Januárban 289 százalékkal nőtt az „golden shower” (aranyeső) szóra való keresések az oldalon, miután megjelentek a Trumpról oroszországi kurválkodásáról szóló híresztelések.
  • Fidel Castro halála után 104 százalékkal többe kerestek rá a „Cuba”  szóra, különösen a „kubai házvezetőnő” volt népszerű.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik