Amerika kultikus keksze már évek óta Magyarországon is kapható, ráadásul az Oreo hazai története egyelőre úgy néz ki, hogy sikertörténet lesz. Nagyon népszerű itthon a tejkrémes-csokis keksz, pedig az íze igazából nemsokkal jobb, mint bármelyik hasonló kekszé.
Hanem a remek marketingban. Az Oreo ugyanis el tudta érni világszerte, hogy a fogyasztók elhiggyék: az ő fekete-fehér kekszüket enni menő dolog. Pedig ezt a rágcsát az Egyesült Államokban eredetileg nem a menő, gazdag gyerekek fogyasztották, sőt.
A cég most új kampánnyal támad, ám ezúttal nem ők diktálnák a tempót, hanem az emberek kezébe adnák a kanalat, hogy a tömegek döntsék el, milyen ízű legyen a következő Oreo. A győztes a dicsőség mellé kap még 500 ezer dollárt is, nincs más teendő, mint létrehozni egy új ízt, majd feltölteni azt a Twitterre vagy az Instagramra a #MyOreoCreation hashtag alá.
Elgondolkodtam, hogy mivel lehetne indulni innen, Magyarországról, ám szerencsére az Oreo feltöltött egy kis segédanyagot, ami után megszállt az ihlet. A cég olyan szín -és ízkombinációkat villantott meg, mint a hálaadás, a szilveszter vagy az unikornis, így arra gondoltam, hogy miért is ne lehetne
Vagy akkor már itt ne álljunk meg legyen egyenesen
De amikor leírom azt, hogy
És végül, de nem utolsósorban,