Két fontos, bár egymáshoz csak szőrmentén kapcsolódó ügyre hívja fel a figyelmet egy új társadalmi célú hirdetés, amelyben mellek énekelnek.
Mindenki szereti a ciciket”
– ez a spanyol dal címe; a videót pedig egy helyi mellrákellenes alapítvány kezdeményezésére alkották meg. A dalszöveg szerint mindenki szereti a ciciket, csak a rák nem. Ez tehát a spot egyik témája; feltűnik benne egy masztektómián átesett beteg felsőteste, és ehhez kapcsolódóan a szöveg felhívja a figyelmet a szűrés fontosságára.
Az alább is megtekinthető videóban emellett a közösségi oldalak cenzúrájáról is énekelnek (a mellek).
„Ideje komolyabban beszélni a cenzúráról” – szól a dal, és itt ugye elsősorban a Facebook furcsa mellbimbóügyi politikájára céloznak, amely még a rák elleni küzdelem céljából bemutatott képeket is letiltja.
A kicsit bizarr reklám megosztja a felhasználókat, de az biztos, hogy beindította a párbeszédet egy (sőt: két) fontos témában.
Mutatjuk az angol verziót: