A fél internet azon a srácon nevet, aki viccből ráírt a Mercedes hivatalos Twitterére, hogy hány retweet után kap egy vadonat új Mercedest. Az autógyár poénból vissza is írt a fiatalnak, hogy 20 millió és beszélhetünk a dologról, de az igazi meglepetés csak ezután jött. A gyár, miután a felhasználó elfogadta a kihívást, írt egy üzenetet, hogy gratulálnak neki, ő mostantól egy új Mercedes-Benz tulajdonosa.
A 20 éves nem kételkedett, hiszen nem gondolta volna, hogy a Mercedes hivatalos oldala trollkodni fog fele, így teljesen bezsongott. A gyártó még küldött egy képet is, hogy hogyan fog kinézni az új négykerekű, ám nemsokkal később jött a hidegzuhany. A srác a nagy köszöngetés után azért rákérdezett, hogy nem lenne-e szükségük a címére, ahova küldhetik az autót. Erre jött a megsemmisítő erejű válasz.
A Mercedes mikor trollkodásból azt írta neki, hogy “használja a képzelőerejét, akkor még a motor hangját is hallhatja”, már sejteni lehetett, hogy valami nem stimmel. A csalódott fiatalnak akkor esett le a szívatás, amikor a gyár azt írta, hogy nincs szükségük a címére, mert az ajándékát elküldték neki itt messengeren.
A megszívatott srác reakciójánál nincs szomorább dolog.
Várjatok, ez egy vicc?
Nagyon rossz vicc volt, ez sokat árt a brandeteknek.