Milyen szép idők is voltak, amikor az ismerősök Facebookon sorra hívtak meg mindenkit, hogy játsszon végre Candy Crusht. Aztán lehetett ellenállni, de egyszer úgyis beadta a derekát az ember, és cukorkákat pakolgatott egymás mellé, amíg csak volt élete.
Még most is nehéz erről beszélni. De a lényeg, hogy már 5 éve, hogy a Candy Crusht piacra dobta a King, és az évfordulót tisztességesen akarták megünnepelni. Sikerült, ugyanis a cég összeállt a híresen túlzó Moschinóval, közösen terveztek cukorkás fürdőruhát, telefontokot és hátizsákot. A kollekciót a Moschino kreatív igazgatója, Jeremy Scott rakta össze, és pár száz dollárért bárki megveheti a Candy Crush cuccokat.
A táskát például 600 dollárért (~190 ezer forint).
A fürdőruhát pedig 300 dollárért (~88 ezer forint). A férfiak szerencsésebbek, az ő Candy Crushos gatyájuk 50 dollárral kevesebbe kerül.
A Moschinótól egyébként nem olyan meglepő ez a vonal, ők tervezték a a szuperpraktikus tisztítószer-alakú iPhone-tokot is.
(Mashable)