Alig sütött ki a nap, máris mindenhonnan ömlik a figyelmeztetés: ideje elkezdeni felkészülni a strandszezonra. Kezdődhetnek a kegyetlen diéták, meg az orgyilkos edzések, mintha a világon minden nő meg tudná ennyivel oldani, hogy néhány hét alatt olyan alakja legyen, mint egy címlapcicának.
A divatlapok, meg a reklámok azonban köteleznek, még akkor is, ha mindenki pontosan tudja, hogy a valóságban a topmodelleknek sem pont úgy néznek ki, ahogy a fotókon. Van azonban egy cég, ahol úgy gondolják, senkinek sem kellene rosszul éreznie magát amiatt, hogy nem úgy néz ki, mintha egy magazin címlapjáról lépett volna le.
Az Aerie a divatipar trendjeivel szembemenve a lehető legváltozatosabb alkatú, hús-vér nőket alkalmaz modellként, és nem manipulálják a róluk készült fotókat.
Az új kollekció bevezetésével egy időben, a cég kampányt indított az Istagramon, arra buzdítva a nőket, hogy merjék megmutatni valódi önmagukat. Minden manipulálatlan, fehérneműs, vagy fürdőruhás fotó után, amelyiket feltöltőik #AerieReal hashtaggel jelölnek, egy dollárt fizetnek egy evészavarokkal küzdőket támogató alapítványnak.
(via The Independent)